KUATKANLAH DIRIKU DENGAN CINTAMU

Langkah kaki ku terasa lelah,
Otak ku pun rasa tak sanggup tuk berfikir,
Nafas yang tarikpun terasa begitu payah,
Hayalanku pun hingga tak terukir.
Kepada siapa lagi ku sandarkan kepala ini?
Kalau bukan kepadamu,orang yang mengerti aku,
Kepadamu juga ku luahkahkan keluh kesah hati,
Karena cuma kualah tempatku mengadu.
Dengan sabar kau tuntun aku tuk melangkah,
Walau terkadang rasa ego ku datang menyerang,
Dan kau sadarkan aku dengan susah payah,
Namun kau selalu menjagaku penuh sayang.
Diri ini yang begitu rapuh dengan keadaan,
Dan begitu lemah dengan beratnya beban,
Karrena cintamu hatiku merasa nyaman,
Hingga kau buat aku mampu tuk tetap berthan.

What's on Your Mind...

saya perlu kritik dan saran anda untuk jadi lebih baik

Postingan Populer

BLOGROLL

Diberdayakan oleh Blogger.